|
|
 |
Algemeen nieuwstopic WSV
|
 |
|
| Rene - ğe waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr feb 02, 2007 9:52 am
Onderwerp: Algemeen nieuwstopic WSV
|
 |
De plek om nieuwtjes te plaatsen over WSV en hierover te discussiëren.
Berichten over wedstrijden en transfers kunnen in de daarvoor bestemde sectie worden geplaatst.
|
|
|
|
| WSV-fan |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do mrt 01, 2007 1:12 pm
Onderwerp:
|
 |
De eerste WSVer heeft zijn weg ook gevonden
|
|
|
|
| WSV'er |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: di mrt 06, 2007 3:38 pm
Onderwerp:
|
 |
| WSV-fan schreef: |
De eerste WSVer heeft zijn weg ook gevonden  |
K sluit me hier ook bij aan!
_________________ Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
|
|
|
|
| WSV-fan |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma mrt 26, 2007 3:33 pm
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
Omdat ik, misschien andere met mij, ex-WSVers een warm hart toedraag. Post ik dit stukje uit de krant.
Bron; "De Stentor"
Ozcan leeft al een paar weken in jongensdroom
door Gert Kramer
VAASSEN - Soms kan hij het nog niet geloven. Knijpt hij zichzelf in de arm. Cihan Ozcan leeft al een paar weken in een jongensdroom. De spits van Vaassen weet zich in de warme belangstelling van zijn grote voetballiefde Galatasaray.
Twee weken geleden trok hij voor een kennismaking en een proefwedstrijd naar de Turkse hoofdstad Istanbul. De trip krijgt eind april een vervolg. ,,Dit is een spannende, maar schitterende periode.''
Ozcan maakt deel uit van de onlangs in het leven geroepen Turkse nationale zaalvoetbalselectie. Hij speelde tot dusverre dertien interlands, waarin hij negentien maal doel trof. Ozcans imposante verrichtingen schudden diverse Turkse eredivisieclubs wakker. ,,Er was al belangstelling van Kayserispor en Ankaragücü. Maar dat werd nooit echt concreet.''
Galatasaray toonde zich een stuk slagvaardiger. ,,Een paar weken geleden werd ik op een ochtend wakker en was er een melding op mijn mobieltje. Ik had een telefoontje gemist met kengetal 0090. Dat is Turkije. Ik dacht eerst dat het om iets van de zaalvoetbalploeg ging, maar las in het sms'je dat Adnan Sezgin had gebeld namens Galatasaray. Geintje van de Turkse futsalbond, dacht ik nog.'' Nee dus. Sezgin zocht nogmaals contact met Ozcan, ditmaal met succes. ,,Ik kon het niet geloven. Sezgin is een grote meneer bij Galatasaray. Hij regelt alle transferzaken. De reis was al snel geregeld, ik ben bijna een week in Istanbul geweest.''
Daar, in die zo hectische metropool aan de Bosporus, waande Ozcan zich de hoofdfiguur in een bizar sprookje. ,,Ik kreeg een rondleiding over het trainingscomplex, trainde mee met de beloftes en speelde een proefwedstrijd. Een onderling oefenduel tussen de beloftes.'' Ozcans ploeg won met 4-0. De 23-jarige Vaassen-aanvaller naam de eerste twee treffers voor zijn rekening. ,,Kicken natuurlijk. Galatasaray is mijn lust en mijn leven. Van kinds af aan zijn rood en geel mijn favoriete kleuren. En dan loop je daar ineens te trainen en te voetballen. Toen ik bij het trainingscomplex aankwam, hoorde ik de gierende banden van een enorme jeep. Stapte Hakan Sükür (Galatasaray-spits, Turkse voetbalheld en recordinternational, red.) uit die wagen. De rillingen liepen me over de rug.''
In het afsluitende gesprek met Sezgin kreeg Ozcan een uitnodiging om voor de tweede keer proef te draaien bij Galatasaray. ,,Eind april ga ik er weer een week naartoe. Dan mag ik meetrainen met de A-selectie. Ongelooflijk, toch? Of ik gespannen ben? Valt wel mee. Ik moet hier gewoon van genieten. Ga er straks zo ontspannen mogelijk naartoe. Lekker een balletje trappen? Daarna hoor ik het wel. Ik ben allang dolblij dat ik dit allemaal mag meemaken.''
_________________ Op naar het linker rijtje
|
|
|
|
| WSV-fan |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr apr 06, 2007 9:24 am
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
Bron: "De Stentor"
WSV denkt niet aan betalen
door Gert Kramer
APELDOORN - Het vlaggenschip van voetbalclub WSV verliest na dit seizoen een groot deel van de bemanning: Joey Ngarigota, Anouk Roest, Samir Makhoukhi, Pim Bax en Dick Hulshorst verlaten de Apeldoornse hoofdklasser.
Slideshow image
VORIGE
START
STOP
VOLGENDE
Trainer Jerry Cooke meent dat het vertrek van die sleutelspelers alleen is op te vangen indien de club besluit spelers te gaan betalen. Hoe denkt het bestuur daarover? Voorzitter Peter Rooks: ,,We zijn er nog niet aan toe om spelers individueel te belonen.''
Kan het bestuur zich verplaatsen in de denkwijze van Cooke?
Rooks: ,,We begrijpen dat Jerry aangeeft dat het bestuur datgene wat het nooit heeft gedaan, na dit seizoen wèl moet gaan doen.''
Begrijpen is iets anders dan daadwerkelijk doen. Gaat WSV komend seizoen spelers betalen?
Rooks: ,,Nee. We zijn er nog niet aan toe om spelers individueel te gaan belonen. We moeten kijken naar onze financiële huishouding en afwegen wat daarbinnen mogelijk is. WSV is de laatste jaren explosief gegroeid, het aantal leden is met veertig procent gestegen. Vooral de jeugd kent enorm veel aanwas. Dat vergt veel, zowel qua arbeid als financieel. Meer en beter gekwalificeerde trainers, een hoofd opleidingen, meer materiaal... WSV groeit uit zijn jasje. Ons sportpark zit op zaterdag en zondag van 's ochtends tot 's avonds stampvol. We hebben bij de gemeente aangeklopt voor uitbreiding van onze accommodatie, maar zij reageert heel star: 'vol is vol'. Een optie is om van een gewoon veld ons derde kunstgrasveld te maken. Een hele investering, al dan niet met geldelijke steun van de gemeente...''
Versterking van de A-selectie staat dus niet bovenaan de prioriteitenlijst?
Rooks: ,,Uiteraard moet de selectie adequaat worden versterkt, zeker na het vertrek van die vijf belangrijke jongens. Maar we zijn nog niet in staat en bereid om daar geld voor uit te trekken. En volgens ons is dat ook helemaal geen vereiste. In de periferie kunnen we spelers heel veel bieden: topmateriaal, goede faciliteiten, uitstekende medische verzorging, een reiskostenvergoeding... Een speler hoeft op zondag alleen maar een handdoekje mee te nemen. En Joey, Samir, Anouk en Dick mogen van ons bijvoorbeeld op vrijdagavond zaalvoetballen. Daar gaat geen enkele andere hoofdklasser volgens mij mee akkoord.''
Zijn jullie niet bang dat Cooke en zijn assistent Ramon Kramer hun conclusies trekken als er niet gaat worden betaald?
Rooks: ,,Het is nog te prematuur om daarover te speculeren. We zijn nog druk met Jerry en Ramon in gesprek. We moeten zoeken naar manieren om spelers aan ons te binden zonder ze te betalen.''
Zal WSV ooit spelers gaan betalen?
Rooks: ,,Zeg nooit nooit, maar op korte termijn zullen we dat niet doen. En als we besluiten een dergelijke stap te zetten, moet de vereniging daarmee akkoord gaan. Zoals bij CSV Apeldoorn, waar de ledenvergadering ermee instemde om spelers te gaan belonen.''
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr apr 06, 2007 9:29 am
Onderwerp:
|
 |
Als ik het zo lees gaat het een moeilijk jaar worden voor WSV. Maar je weet het nooit he! Er zijn wel meer clubs die zeggen niet(veel) te betalen. Maar ik wens ze succes om spelers te krijgen welke alleen maar komen voor de goede medische staf. Misschien de handdoek ook nog maar klaarleggen
|
|
|
|
| WSV'er |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr apr 06, 2007 8:10 pm
Onderwerp:
|
 |
| kritisch(je) schreef: |
Als ik het zo lees gaat het een moeilijk jaar worden voor WSV. Maar je weet het nooit he! Er zijn wel meer clubs die zeggen niet(veel) te betalen. Maar ik wens ze succes om spelers te krijgen welke alleen maar komen voor de goede medische staf. Misschien de handdoek ook nog maar klaarleggen  |
Als WSV gewoon zorgt dat ze hun spelers tevreden houden dan was het misschien nog wel niet nodig geweest.
En ik vind het vreemd dat er nu dit jaar ineens zoveel jongens weglopen..
En daarbij heeft WSV ook een goed lopende jeugd, waarom doet Jerry daar niets mee?
Hij had er dit jaar best 2 of 3 jongens bij kunnen trekken qua training.
_________________ Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
|
|
|
|
| Rene - ğe waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr apr 06, 2007 9:25 pm
Onderwerp:
|
 |
| WSV'er schreef: |
En daarbij heeft WSV ook een goed lopende jeugd, waarom doet Jerry daar niets mee?
Hij had er dit jaar best 2 of 3 jongens bij kunnen trekken qua training. |
WSV A1 speelt tegen Elspeet A1 en SDVB A2. Lijkt me niet bepaald een niveau dat een garantie is voor een soepele overstap naar de hoofdklasse.
WSV zal veel creativiteit en boerenslimheid nodig hebben de komende jaren.
|
|
|
|
| barry |

Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr apr 06, 2007 9:55 pm
Onderwerp:
|
 |
Rooks: ,,We begrijpen dat Jerry aangeeft dat het bestuur datgene wat het nooit heeft gedaan, na dit seizoen wèl moet gaan doen.''
Misschien dat de voorzitter zich iets meer moet verdiepen in de club.WSV was een aantal jaren geleden toch een goed betalende amateur vereniging.Alleen de hoofdsponser ging naar de klote en de geldkraan dicht waardoor WSV terug donderde naar de 3e klasse.
Aangezien we nu weer een hele goede hoofdsponser hebben moet het toch mogelijk zijn om te gaan betalen.Meneer Rooks is naast voorzitter tevens de hoofdsponsor.
|
|
|
|
| WSV-fan |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr apr 13, 2007 2:50 pm
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
Bron: "De Stentor"
Herstel via lijntje met AbuDhabi
door Gert Kramer
APELDOORN - Revalideren via de laptop, het blijkt de ideale oplossing voor WSV - voetballer Danny Koorevaar.
Slideshow image
VORIGE
START
STOP
VOLGENDE
De 19-jarige centrumverdediger brak acht weken geleden zijn rechter scheen- èn kuitbeen, maar heeft de krukken nu reeds aan de kant gegooid. En dat allemaal dankzij een digitaal lijntje met Abu Dhabi, de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten.
Aldaar resideert Apeldoorner Jan Kluitenberg, gerenommeerd herstel- en conditietrainer. Kluitenberg was in het verleden, aan de hand van trainer Ronald Koeman, werkzaam bij Vitesse en Benfica. Thans lapt hij de spelers op van de Arabische topclub Al Jazira. En voorziet hij - via webcam, msn en e-mail - WSV-talent Koorevaar van schema's en adviezen.
,,De familie Kluitenberg woont schuin achter ons, ik ken die mensen al een jaar of elf'', vertelt Koorevaar. ,,Toen Jan nog bij Vitesse werkte, kwam Koeman regelmatig bij hem op de koffie. Liep ik met zijn zoontje te voetballen. Ik heb een week of vier geleden contact gezocht met Jan en hij wilde me graag helpen. Het gaat fantastisch. Jan voorziet me per mail van schema's. Hij is een autoriteit op het gebied van beenbreuken en dat is te merken ook. Ik ga met sprongen vooruit. Ik mag mijn been nu al belasten, de krukken zijn niet meer nodig en het lopen gaat prima. En dat allemaal voor een groot deel dankzij Jan.''
WSV maakt er geen probleem van dat Koorevaar de hulp heeft ingeroepen van een buitenstaander. ,,Onze trainer Jerry Cooke kent Jan goed en juicht dit zelfs toe. En WSV-verzorger Hennie Branderhorst wordt nauw betrokken bij het herstelproces. Ik geef alles wat Jan mij mailt keurig aan Hennie door.''
Koorevaar liep de beenbreuk op in een oefenduel met WSV 2 tegen de hoofdmacht van Albatross. ,,Het gebeurde op 11 februari. Ik was net hersteld van een meniscusoperatie, die aan het begin van dit seizoen is uitgevoerd. Die wedstrijd tegen Albatross was op kunstgras. Ik kreeg een trap tegen mijn rechterbeen en mijn voet bleef steken in het kunstgras. Eerst dacht ik dat er weinig aan de hand was, maar toen zag ik de onderste helft van mijn been er maar wat bij bungelen. Opereren, een pin en vier schroeven erin. Dit is niet mijn seizoen. Maar ik ben nooit in de put of in paniek geraakt. Ook Demy de Zeeuw (Apeldoornse topvoetballer bij AZ en international, red.) brak ooit scheen- en kuitbeen. En zie waar hij nu staat. Vaak komt een speler sterker terug na een blessure. Ik ga de hele zomer doortrainen. Dat mag dan op de velden van WSV, de club heeft toestemming gegeven. En volgend seizoen sta ik er, vanaf de voorbereiding. Ik heb mijn portie pech nu wel gehad, lijkt me zo.''
|
|
|
|
| WSV-fan |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za apr 14, 2007 9:39 am
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
Bron: " De Stentor"
Clubs komen velden tekort
APELDOORN - De voetbalverenigingen CSV Apeldoorn, Robur et Velocitas en WSV kampen met een nijpend accommodatietekort.
Slideshow image
VORIGE
START
STOP
VOLGENDE
De verenigingen zouden volgens de normen van het NOC*NSF - dat de grootte van de accommodatie uitrekent via het aantal jeugdleden - meer velden tot hun beschikking moeten hebben. De gemeente Apeldoorn, zo staat in de Sportnota, moet helpen bij het realiseren van sportaccommodaties, maar heeft een oplossing op de korte termijn niet voor handen. CSV, Robur en WSV luiden nu de noodklok. De gemeente Apeldoorn denkt dat op korte termijn alleen samenwerking met andere clubs uitkomst kan bieden, want uitbreiding van bestaande accommodaties zit er niet in. Door ruimtegebrek is het niet altijd mogelijk om extra natuurgras aan te leggen. Kunstgras zou uitkomst bieden, of een combinatie van kunst- en natuurgras. Maar dat is mede afhankelijk van de financiële mogelijkheden die clubs zelf hebben om te investeren. Clubs kunnen in ieder geval niet de hele investering opbrengen. De gemeente concludeert dat er op korte termijn geen geld beschikbaar is voor een oplossing. De drie betrokken clubs krijgen als antwoord dat de situatie op hun accommodaties 'de aandacht heeft', maar dat de gemeente voorlopig geen oplossing kan bieden. Bij WSV wordt daaraan toegevoegd dat de gemeente tegen een fysiek probleem aanloopt. Op sportpark de Voorwaarts is geen enkele mogelijkheid om nog uit te kunnen breiden.
|
|
|
|
| Geer |
Hoofdklasse hooligan
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo apr 22, 2007 9:26 am
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
Als WSV-er moet ik dit toch even kwijt ergens.
De C1 van WSV is gisteren kampioen geworden van de 3e divisie in dat in hub debuutjaar. Volgend jaar dus 2e divisie. Zoals Cruiff al zei ieder voordeel heb zijn nadeel. Gaan GS dus nog minimaal 1 x extra tegenkomen. Gisteren speelde de C1 tegen de mede concurrent Woezik en een gelijkspel was voldoende voor het kampioenschap (1-1). De eerste 2 openingswedstrijden werden verloren en daarna nog slechts 1, tegen hetzelfde Woezik. Voorwaar een grootse prestatie.
Volgende week kan de B1 het kunststukje herhalen door te winnen van Sparta-Nijkerk (thuis) ook al de mede concurrent en ook hier is sprake van de laatste wedstrijd. Het betreft hier de promotie naar de 3e divisie. De A1 kan nog promotie via de na-competitie afdwingen naar de hoofdklasse en dat is gezien het voorgaande eigenlijk een must.
Nu ik toch bezig ben. Het 3e kan bij winst op mede concurrent AGOVV2 de koppositie vandaag overnemen. Het 2e kan vandaag de 2e plaats veilig stellen en daarmee naar alle verwachting promotie naar de reserve hoofdklasse afdwingen. Het 1ste speelt vanmiddag tegen de Treffers en kan dus 3e blijven en daardoor plaatsing voor de grote KNVB-beker afdwingen.
Oja, dit is een wat minder seizoen
|
|
|
|
| De Groene Scout |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo apr 22, 2007 9:38 am
Onderwerp:
|
 |
| Geer schreef: |
| Gaan GS dus nog minimaal 1 x extra tegenkomen. |
Denk het niet!! Of bedoel je mij niet met GS??
De Groene Scout
_________________ dat was 2009 - 2010
|
|
|
|
| Geer |
Hoofdklasse hooligan
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo apr 22, 2007 9:49 am
Onderwerp:
|
 |
|
Ik bedoelde Gedeputeerde Staten, maar hoezo komen wij joi bv niet tegen?
|
|
|
|
| De Groene Scout |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo apr 22, 2007 9:59 am
Onderwerp:
|
 |
| Ik bedoelde Gedeputeerde Staten, maar hoezo komen wij joi bv niet tegen? |
Ander klusje volgend jaar. HSC'21 C1 heeft zich overigens netjes gehandhaafd in de tweede divisie. Zitten komend seizoen dus veel hoofklassers in. HSC'21, Quick'20, Be Quick G., WSV en misschien ook Sp Enschede nog. Helaas gaat Rohda Raalte eruit.
De Groene Scout
|
|
|
|
| Geer |
Hoofdklasse hooligan
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo apr 22, 2007 10:16 am
Onderwerp:
|
 |
|
Wat voor klusje gaat u dan doen, ga je naar GS GS. Of is dat een geheim, die kan ik wel bewaren dus zeg het maar. Ik ga nu naar het 3e kijken. Laters.
|
|
|
|
| De Groene Scout |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo apr 22, 2007 11:41 am
Onderwerp:
|
 |
| Wat voor klusje gaat u dan doen, ga je naar GS GS. Of is dat een geheim, die kan ik wel bewaren dus zeg het maar. Ik ga nu naar het 3e kijken. Laters. |
Ach Geer, hou het maar op wat ontwikkelingswerk in de regio.
Even terug naaar WSV C1. Vorig siezoen heb ik ze zien spelen in de finale om de districtsbeker tegen HSC'21 (uitslag 1-0 voor HSC'21). Veel spelers van WSV moesten vervolgens door naar de B. Des te knapper is het dat jullie met een nieuwe groep C-spelers weer succes hebben gehad. Keurige prestatie en veel succes in de tweede divisie.
De Groene Scout
|
|
|
|
| Geer |
Hoofdklasse hooligan
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo apr 22, 2007 4:06 pm
Onderwerp:
|
 |
Dat is correct, veel van de huidige C1 spelers speelden vorig jaar nog in de C2. Dus ook nu weer een grote doorstroom. Zal een lastig jaar worden, hoewel dachten we dit jaar dus ook.
Later meer over de wedstrijd WSV-de Treffers. Moet nog even de stad in voor dringende afspraken
|
|
|
|
| WSV-fan |
Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr mei 11, 2007 11:06 pm
Onderwerp:
|
 |
Dames, heren en vrienden,
Het is mooi geweest! Na 2 jaar actief geweest te zijn op het Hoofdklasseforum hang ik het toetsenbord aan de wilgen. Er zijn leuke dingen geweest, vriend Ewout bijv., en minder leuke, vriendje Barry. Maar over het algemeen heb ik een leuke tijd gehad hier.
Ik wil dan ook de andere actieve WSV-forumleden van het "1ste uur" nog veel plezier toe wensen op dit forum. Geer, Barry, Bassie en Fanatiek: We kennen elkaar niet maar toch was het gezellig, bedankt daar voor!
Adieu...
Ps. Ik zal zwijgend toe blijven kijken.
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za mei 12, 2007 9:05 am
Onderwerp:
|
 |
Het is mooi geweest! Na 2 jaar actief geweest te zijn op het Hoofdklasseforum hang ik het toetsenbord aan de wilgen. Er zijn leuke dingen geweest, vriend Ewout bijv., en minder leuke, vriendje Barry. Maar over het algemeen heb ik een leuke tijd gehad hier.
Ik wil dan ook de andere actieve WSV-forumleden van het "1ste uur" nog veel plezier toe wensen op dit forum. Geer, Barry, Bassie en Fanatiek: We kennen elkaar niet maar toch was het gezellig, bedankt daar voor!
Adieu...
Ps. Ik zal zwijgend toe blijven kijken. |
waarom? en dan wel meekijken en niet meer schrijven? jammer!
|
|
|
|
| De Groene Scout |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za mei 12, 2007 9:10 am
Onderwerp:
|
 |
| kritisch(je) schreef: |
Adieu...
waarom? en dan wel meekijken en niet meer schrijven? jammer! |
Bestuursfunctie?
De Groene Scout
|
|
|
|
| Geer |
Hoofdklasse hooligan
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za mei 12, 2007 5:16 pm
Onderwerp:
|
 |
Adieu...
Tja, laten we er morgen maar een biertje op drinken, onee een cola jij.
|
|
|
|
| Fanatiek |

Hoofdklasse meeloper
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo mei 13, 2007 10:38 am
Onderwerp:
|
 |
Adieu...
Tja, laten we er morgen maar een biertje op drinken, onee een cola jij. |
sinas toch??
_________________ experiëntia docebit (de ervaring zal het leren)
|
|
|
|
| barry |

Hoofdklasse bezoeker
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma mei 14, 2007 11:32 am
Onderwerp:
|
 |
In navolging van WSV-fan zal ik dit forum ook laten voor wat het is.Als je als 1 van de weinige tegen dat domme gelul van de Treffers mensen ingaat wordt dat door een webmaster gezien als provoceren en zuigen.
Voor alle WSV mensen en mensen die niks met de Treffers te maken heeft veel plezier op dit forum.
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma mei 14, 2007 12:04 pm
Onderwerp:
|
 |
Je neemt echt in stijl afscheid "barry" . Ja, weglopen is makkelijker he?
Maar de groeten
|
|
|
|
|
Options and Permissions
|
|