|
|
 |
Transfernieuws JVC Cuijk
|
 |
|
| Bobby Robson |
Hoofdklasse supporter
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo nov 15, 2009 10:14 pm
Onderwerp:
|
 |
Volgens mij hebben de beleidsbepalers van JVC momenteel wel andere dingen aaan hun hoofd dan het halen van nieuwe spelers.
Vandaag wel een moiie overwinning (5-0) tegen Desk.
_________________ JVC Cuijk da's pas voetbal!
|
|
|
|
| willem |
Hoofdklasse volger
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: zo nov 22, 2009 9:55 pm
Onderwerp:
|
 |
|
Bobby, wat bedoel je precies?
|
|
|
|
| Bobby Robson |
Hoofdklasse supporter
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo nov 25, 2009 1:01 pm
Onderwerp:
|
 |
| willem schreef: |
| Bobby, wat bedoel je precies? |
Dat JVC momenteel alle aandacht besteed aan de (tegenvallende) prestaties en nog niet bezig is met de saelectie voor volgend seizoen. Volgens mij hoeft aan deze selectie ook niet veel te gebeuren, is met een paar aanvullingen sterk genoeg voor Topklasse. Nu maar eens het optimale resultaat uit deze selectie halen.
|
|
|
|
| TREFFER |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo nov 25, 2009 8:03 pm
Onderwerp:
|
 |
Of is een andere trainer proberen?
_________________ You'll never walk alone !!!
|
|
|
|
| lichtmast |
Hoofdklasse meeloper
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo nov 25, 2009 9:30 pm
Onderwerp:
|
 |
|
Met de laatste twee ben ik het helemaal eens!
|
|
|
|
| unnekuukse |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za nov 28, 2009 8:11 pm
Onderwerp:
|
 |
| Quote: |
Saïd Echarqui is de eerste van de huidige selectiespelers van De Treffers die weet dat hij volgend seizoen ook voor de Groesbeekse club voetbalt.
De aanvaller en de hoofdklasser kwamen afgelopen week tot een nieuwe overeenkomst van twee jaar.
"Saïd is de eerste", zegt Gerrit Langeveld van de technische commissie van De Treffers. "Mede op zijn verzoek zijn we vrij vroeg in gesprek gegaan. Hij wilde graag duidelijkheid. De komende maanden hebben we gesprekken met de overige spelers."
|
Vriend van Zuid ook weer gerustgesteld.
Benieuwd wie de volgende speler van De Treffers is waar JVC Cuijk 'interesse' voor heeft.
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo dec 02, 2009 9:58 am
Onderwerp:
|
 |
Willie willems gaat inderdaad stoppen bij JVC, maar wel pas op het eind
van het sezioen. Of dat niet eerder gaat worden zal blijken na de komende wedstrijden. Succes Willie en JVC
|
|
|
|
| Schwalbekoning |
Hoofdklasse hooligan
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do dec 03, 2009 3:59 pm
Onderwerp:
|
 |
hoorde een roddel dat Hans Kraaij jr in beeld is om zijn opvolger te worden.
weet iemand of daar wat van waar is??
_________________ Louis van Gaal: “Wir bekommen die Gladiolen oder wir sind tot."
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za dec 05, 2009 12:05 am
Onderwerp:
|
 |
Ze zullen toch wel slimmer zijn! Wat moet je met z;n man?
|
|
|
|
| TREFFER |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za dec 05, 2009 9:41 am
Onderwerp:
|
 |
Heeft niet eens de papieren
_________________ You'll never walk alone !!!
|
|
|
|
| Liendenaar |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za dec 05, 2009 11:43 am
Onderwerp:
|
 |
Is geen roddel, Kraay en JVC zijn al vaker aan elkaar gelinked!!!
Ik denk overigens dat Kraay mocht lienden de topklasse halen, gewoon blijft.
_________________ Het seizoen van de waarheid !!
|
|
|
|
| Blacky |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr dec 18, 2009 7:58 am
Onderwerp:
|
 |
|
Jan van Deinsen nieuwe trainer JVC
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo dec 30, 2009 11:33 am
Onderwerp:
|
 |
| Blacky schreef: |
| Jan van Deinsen nieuwe trainer JVC |
Is inderdaad nu 'rond' en bevestigd. Lijkt me een 'stuk' beter als Hansje Springgraag/Druktemaker
|
|
|
|
| Blacky |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo dec 30, 2009 2:01 pm
Onderwerp:
|
 |
| kritisch(je) schreef: |
| Blacky schreef: |
| Jan van Deinsen nieuwe trainer JVC |
Is inderdaad nu 'rond' en bevestigd. Lijkt me een 'stuk' beter als Hansje Springgraag/Druktemaker  |
Dit was 17 december al rond, maar nog niet bij iedereen openbaarlijk bekend
|
|
|
|
| unnekuukse |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr jan 01, 2010 4:21 pm
Onderwerp:
|
 |
|
|
|
| germania |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za jan 02, 2010 12:31 pm
Onderwerp:
|
 |
Willie Willems is met ingang van het nieuwe seizoen trainer bij Germania. De 48 jarige Groesbeker en de club van de Stekkenberg kwamen afgelopen week een verbintenis van één jaar overeen.
Germania haalt met Willems een zeer ervaren trainer binnen. Na zijn actieve loopbaan als voetballer was hij vier jaar assistent trainer bij De Treffers. Rood Wit was zijn eerste club waar hij hoofdtrainer werd, hij deed dit twee jaar. Hierna keerde hij terug naar De Treffers om daar vier jaar de hoofdmacht te trainen. Na deze periode verkaste hij naar Brabant om daar, eveneens vier jaar, hoofdklasser Gemert te trainen.
Momenteel is Willems bezig aan zijn tweede seizoen bij JVC Cuijk
_________________ GERMANIA de schrik van de STEKKENBERG
|
|
|
|
| Bobby Robson |
Hoofdklasse supporter
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: di jan 19, 2010 9:36 am
Onderwerp:
|
 |
Bart Tinus per direct JVC-er
CUIJK - JVC Cuijk heeft per direct Bart Tinus aan de selectie toegevoegd. De doelman werd ontslagen bij FC Den Bosch waardoor er snel zaken konden gedaan. De 24-jarige goalie uit Den Bosch stond vorig seizoen nog onder de lat bij OJC Rosmalen en mag nu dus de concurrentie aangaan met Joris van der Cammen.
|
|
|
|
| lichtmast |
Hoofdklasse meeloper
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: di jan 19, 2010 7:50 pm
Onderwerp:
|
 |
|
Daar ben ik heel blij mee!
|
|
|
|
| Bobby Robson |
Hoofdklasse supporter
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo jan 20, 2010 4:36 pm
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
Van der Cammen verlaat JVC einde seizoen
CUIJK - Zoals al eerder hier bekend werd gemaakt heeft JVC Cuijk in de winterstop per direct doelman Bart Tinus aan de selectie toegevoegd. Een grote teleurstelling voor de huidige nummer één Joris van der Cammen. De 31-jarige Veghelaar laat aan ons weten te willen knokken voor zijn plekkie maar aan het einde van het seizoen de club te verlaten.
Van der Cammen geeft toe dat hij dit seizoen 'soms wat ongelukkig is geweest' en dat hij minder presteert dan het jaar ervoor maar toch heeft hij de keiharde mededeling, die afgelopen zaterdag aan hem werd gedaan, als een ware mokerslag ervaren. "Ja, daar had en heb ik het heel moeilijk mee. Ik wil echter niet natrappen richting JVC want ze hebben me altijd heel netjes behandeld maar ik ben het er niet mee eens. Ze gaven aan dat ze niet tevreden waren over mijn presteren en nu kregen ze de kans om Bart te halen, een talentvolle doelman, en dat wilden ze niet laten lopen."
De doelman maakt een aangeslagen indruk maar is niet van plan de strijd te staken. "Nee, ik ga toch proberen om met Bart de concurrentie aan te gaan. Ik heb ook niets tegen Bart persoonlijk, ken hem al veel langer dan vandaag. Vroeger zaten we samen bij OJC en we hebben eigenlijk altijd contact gehouden. Ik neem hem dan ook zeker niets kwalijk. Wat heb ik nu nog te verliezen? Ik ga gewoon knokken om toch erin te blijven. Aan het einde van het seizoen wil ik echter wel vertrekken, dat lijkt me wel het beste, misschien dat er een andere goede club voor me komt."
Naast Van der Cammen en Tinus heeft JVC ook nog de beschikking over de keepers Gerwin Noy en Rem
|
|
|
|
| Griek |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr jan 22, 2010 12:18 pm
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
| Bobby Robson schreef: |
Van der Cammen verlaat JVC einde seizoen
CUIJK - Zoals al eerder hier bekend werd gemaakt heeft JVC Cuijk in de winterstop per direct doelman Bart Tinus aan de selectie toegevoegd. Een grote teleurstelling voor de huidige nummer één Joris van der Cammen. De 31-jarige Veghelaar laat aan ons weten te willen knokken voor zijn plekkie maar aan het einde van het seizoen de club te verlaten.
Van der Cammen geeft toe dat hij dit seizoen 'soms wat ongelukkig is geweest' en dat hij minder presteert dan het jaar ervoor maar toch heeft hij de keiharde mededeling, die afgelopen zaterdag aan hem werd gedaan, als een ware mokerslag ervaren. "Ja, daar had en heb ik het heel moeilijk mee. Ik wil echter niet natrappen richting JVC want ze hebben me altijd heel netjes behandeld maar ik ben het er niet mee eens. Ze gaven aan dat ze niet tevreden waren over mijn presteren en nu kregen ze de kans om Bart te halen, een talentvolle doelman, en dat wilden ze niet laten lopen."
De doelman maakt een aangeslagen indruk maar is niet van plan de strijd te staken. "Nee, ik ga toch proberen om met Bart de concurrentie aan te gaan. Ik heb ook niets tegen Bart persoonlijk, ken hem al veel langer dan vandaag. Vroeger zaten we samen bij OJC en we hebben eigenlijk altijd contact gehouden. Ik neem hem dan ook zeker niets kwalijk. Wat heb ik nu nog te verliezen? Ik ga gewoon knokken om toch erin te blijven. Aan het einde van het seizoen wil ik echter wel vertrekken, dat lijkt me wel het beste, misschien dat er een andere goede club voor me komt."
Naast Van der Cammen en Tinus heeft JVC ook nog de beschikking over de keepers Gerwin Noy en Rem |
Waar is hij het nou niet mee eens Bobby?
Hij is netjes behandelt, vindt Tinus een goede keeper, vindt zelf dat ie wat "ongelukkig is geweest"(vertaling: blunders/ketsers??) en hij beurt zijn centen!!
Kan me voorstellen dat ie teleurgesteld is in club en/of wellicht in zichzelf dit jaar. Maar met zijn leeftijd en ervaring moet ie toch weten hoe het spelletje gespeeld wordt; niemand is zeker van zijn plaats en iedereen is te vervangen.
Hij moet gewoon de strijd aangaan, zoals hij zelf al aangeeft, en niet zeuren. Het feit dat ie zegt weg te gaan na dit seizoen, impliceert echter dat ie zichzelf weinig kans geeft.
Zal wellicht ook niet, anders halen ze die Tinus niet.
_________________ "We hebben ze niet onderschat, ze waren gewoon beter dan we dachten."
Sir Bobby Robson
|
|
|
|
| Bobby Robson |
Hoofdklasse supporter
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za jan 23, 2010 11:07 am
Onderwerp:
|
 |
Precies wat je zegt, Griek. Van der Cammen heeft gewoon geen goed seizoenvendien krijgt JVC nu de kans om de keeper te halen die ze al jaren gewild hebben. Verder zal er ook wel enige paniek bij JVC zijn over het gebrek aan punten in de eerste seizoenshelft.
|
|
|
|
| lichtmast |
Hoofdklasse meeloper
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: za jan 23, 2010 3:18 pm
Onderwerp:
|
 |
|
No panic, Bobby. Komt allemaal goed!
|
|
|
|
| lichtmast |
Hoofdklasse meeloper
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do feb 11, 2010 1:30 pm
Onderwerp:
|
 |
|
Het is half februari. Erg rustig aan het transferfront. Ben nu toch wel benieuwd wie gaat, blijft en komt?
|
|
|
|
| Bobby Robson |
Hoofdklasse supporter
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo mrt 24, 2010 1:08 pm
Onderwerp:
|
 |
Harald Wapenaar gaat keepers JVC trainen
CUIJK - JVC meldt dat de staf voor het nieuwe seizoen 2010-2011 nu definitief rond is. Naast hoofdtrainer Jan van Deinsen zal Dinand van Haaren wederom de rol van assistent-coach op zich nemen. Opvallend is de nieuwe keeperstrainer, dat is namelijk Harald Wapenaar.
De ex-keeper van Portsmouth, FC Utrecht, Udinese en Sparta volgt Fred Gerritse op die er vanwege privé omstandigheden mee stopt. In de medische begeleiding blijven ook volgend jaar Jan Maas en Marti Koenen actief.
|
|
|
|
| Rene - ðe waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: wo mrt 24, 2010 1:50 pm
Onderwerp:
|
 |
|
Gaat JVC voor de verandering eens niet de halve selectie verversen?
|
|
|
|
|
Options and Permissions
|
|