|
|
 |
Live op tv
|
 |
|
|
|
|
| Flipje78 |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do jan 21, 2010 12:41 am
Onderwerp:
|
 |
| |
 |
|
| Jacco schreef: |
eigenlijk heb ik liever dat de regionale omroepen dat doen.
In het (verre) verleden was er een hoofdklassevoetbal op tv,
door commerciele zenders.
Maar dat werd zonder veel bezieling gepresenteerd.
Laat hun zich maar bezig houden met poker, darts en vrouwen.
Ik denk dat de regionale zenders veel meer feeling hebben voor amateurvoetbal, en ze zijn via internet of kabel voor vrijwel alle amateurvoetballiefhebbers bereikbaar. |
Ik vind dat eigenlijk ook wel, maar niet elke provincie staat daarvoor te springen, ik kijk altijd graag naar de samenvattingen van de regionale zenders(RTV Oost,Rtv-NH en RTV Drenthe en Omrop Fryslan.
Omroep Gelderland heeft altijd de boot afgehouden omdat ze dar de mening hebben dat iemand die bijvoorbeeld in het Rivierengebied woont geen interesse heeft voor bijvoorbeeld het voetbal buiten hen gebied, onzin lijkt me!
Maar de regionale zenders kunnen denk ik niet opbieden tegen RTL 7 en SBS 6 en andere commerciėle omroepen.
|
|
|
|
| De Groene Scout |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do mrt 11, 2010 8:15 am
Onderwerp:
|
 |
| Quote: |
RTL7 lijkt belangrijkste gegadigde voor Topklasse
Op korte termijn wordt een uitkomst verwacht in de onderhandelingen over de TV uitzendingen van de Topklasse. Beoogd producent Eyeworks is daarover in een vergevorderd stadium met RTL7. Dat meldt Voetbal International woensdag.
Of de beelden van de duels daadwerkelijk te zien zullen zijn bij RTL7 is afhankelijk van financiėle haalbaarheid. De zender en de producent zoeken nog een sponsor voor de uitzendingen. Naast RTL7 wordt er ook nog onderhandeld met de regionale omroepen die in dat geval naast het programma op RTL7 ook wedstrijden mogen brengen.
Als alles volgens plan verloopt is vanaf komend seizoen iedere zaterdag en zondag van zes tot zeven uur 's avonds een programma rond het Topklassevoetbal te zien. |
Aldus Rene - še waan op de site. Het is dus met een beetje geluk allemaal te volgen komend seizoen.
_________________ dat was 2009 - 2010
|
|
|
|
| Rene - še waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma aug 09, 2010 11:48 am
Onderwerp:
|
 |
|
Gaat het nog wel door? Ik begreep dat de financiering nog niet rond was en het mogelijk voorlopig op de lange baan gaat?
|
|
|
|
| andy |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma aug 09, 2010 11:54 am
Onderwerp:
|
 |
|
Ik las het ook ergens en er staat me bij dat er afgelopen vrijdag meer bekend zou worden. De betreffende journalist heeft zeker niet van een 'follow up' gehoord. Sowieso snapte ik geen moer van het stukje, want het ging om eredivisie live, terwijl de topklasse op RTL 7 uitgezonden wordt. Of heb ik wat gemist?
|
|
|
|
| Rene - še waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma aug 09, 2010 11:57 am
Onderwerp:
|
 |
Vergissing denk ik, want het moet toch echt RTL7 zijn.
Op de site van RTL wordt ook nog met geen woord gerept over de topklasse.
|
|
|
|
| andy |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma aug 09, 2010 12:03 pm
Onderwerp:
|
 |
FF gespeurd en het komt van het jou wel bekende twentesport.com . Een maandje geleden leek alles nog in kannen en kruiken wat betreft de uitzendingen.
|
|
|
|
| Rene - še waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma aug 09, 2010 1:01 pm
Onderwerp:
|
 |
Daarom pakte ik ze ook maar niet al te hard aan.
Hoe dan ook, we wachten het wel af.
|
|
|
|
| zwart/wit |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: ma aug 09, 2010 4:23 pm
Onderwerp:
|
 |
klopt afgelopen vrijdag is er meer duidelijkheid gekomen
RTL 7 (eyeworks) gaat gewoon filmen en uitzenden dus er is niets veranderd.
alleen neemt eyworks geen borden (ledborden) mee
clubs moeten over de gehele langenzijde de hoofdsponsor van de topklasse vermelden. clubs die dus rolbording hebben kunnen die sponsor in dit systeem laten meedraaien clubs die geen rolbording hebben zullen dus alle borden er af moeten halen en dit met nieuwe borden van de hoofdsponsor van de topklasse moeten bekleden.
_________________ en nu top gaan spelen in de topklasse......
|
|
|
|
| Liendentopklasse |
Hoofdklasse passant
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: di aug 10, 2010 11:14 am
Onderwerp:
|
 |
En wie mag die Hoofdsponsor van de Topklasse dan wel zijn ?
_________________ FC Lienden "niet te stoppen !!"
|
|
|
|
| Prolongatie |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: di aug 10, 2010 12:08 pm
Onderwerp:
|
 |
Dus op de plaats waar een club normaal van een zelf aangetrokken sponsor wellicht veel meer ontvangt zijn ze nu verplicht de sponsor van de Topklasse te vermelden.
Voor clubs met niet roterende borden is de situatie nog erger, want zij kunnen dus helemaal geen andere sponsors vermelden en het slechts met de sponsorbijdrage van de tv moeten doen.
Wat zullen de bestaande sponsors hiervan vinden?
|
|
|
|
| pannekoek |
Hoofdklasse hooligan
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: di aug 10, 2010 1:49 pm
Onderwerp:
|
 |
dat Sjef Blatter ook een Nederlander had kunnen zijn ???
kom op ,je gaat niet voor een paar centen ,je plaatselijke sponsors om zeep helpen of zit iedereen te slapen bij de amateurclubs ???
|
|
|
|
| Flipje78 |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 3:03 pm
Onderwerp:
|
 |
RTL 7 zendt wekelijks zowel op zaterdag als zondag tussen 18 uur en 19 uur samenvattingen uit van de gespeelde voetbalduels. Dat heeft wel gevolgen voor de deelnemende verenigingen. Iedere club moet 72 meter van de huidige reclameborden afstaan zonder daarvoor een vergoeding te krijgen.
Producent Eyeworks heeft in totaal twee miljoen euro nodig voor de productiekosten en heeft daarvoor inmiddels een aantal sponsoren gevonden. De topklasse gaat in het weekeinde 21 augustus van start.
|
|
|
|
| epibreren |
Hoofdklasse volger
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 3:27 pm
Onderwerp:
|
 |
Kwestie van reclameborden verplaatsen dus, hoeft niet zo'n groot probleem te zijn toch? kun je wel wat mee verdienen, en als je zorgt dat je niet degradeert is het verplaatsen eenmalig
_________________ Geluk dwing je af !!!!
|
|
|
|
| zwart/wit |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 4:09 pm
Onderwerp:
|
 |
| epibreren schreef: |
Kwestie van reclameborden verplaatsen dus, hoeft niet zo'n groot probleem te zijn toch? kun je wel wat mee verdienen, en als je zorgt dat je niet degradeert is het verplaatsen eenmalig  |
voor clubs met rolbording is er niets aan de hand
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 4:29 pm
Onderwerp:
|
 |
zo eenvoudig zal het wel niet gaan! De lokale sponsors moeten ( en terecht) ook tevreden gehouden worden. Ben zeer benieuwd hoe men deze bedrijven tevreden en nog belangrijker hoe ze de komende jaren
'binnen' te houden.
|
|
|
|
| Rene - še waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 5:06 pm
Onderwerp:
|
 |
|
Nou, de borden op een andere plek hangen zou ik denken.
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 9:54 pm
Onderwerp:
|
 |
Aan de achterkant dan maar ik bedoel te zeggen, ook zij willen de mooie plekken op het veld. En daar zijn vaak ook afspraken over gemaakt.
|
|
|
|
| Rene - še waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 6:05 am
Onderwerp:
|
 |
|
Wat zou jij kiezen als sponsor: een mooi plekje, maar nooit zichtbaar op tv of een iets minder mooi plekje en vijftien keer per jaar te zien op de landelijke tv?
|
|
|
|
| Flipje78 |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 9:39 am
Onderwerp:
|
 |
| Rene - še waan schreef: |
| Wat zou jij kiezen als sponsor: een mooi plekje, maar nooit zichtbaar op tv of een iets minder mooi plekje en vijftien keer per jaar te zien op de landelijke tv? |
Maar AFC gaat niet akkoord zo staat te lezen op hun eigen site;
De Amsterdammers laten weten in het geheel niet akkoord te gaan en daar de betrokken partijen per mail over op de hoogte te hebben gebracht. AFC zet vraagtekens bij de voorwaarden van de TV-uitzendingen.
gaat het hele circus dan wel door, zei hebben vele sponsors uit Amsterdam bereid gevonden, en ze willen niet dat op die plekken de sponsors van de Topklasse komen te staan, dus Topklasse TV?
|
|
|
|
| Rene - še waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 9:57 am
Onderwerp:
|
 |
AFC bestaat uit notoire dwarsliggers, die per definitie overal tegen zijn. Een rijtje extra borden en je hebt die paar strekkende meters zo terug gewonnen.
Ik neem niet aan dat één tegensputterende club de deal op kan blazen.
|
|
|
|
| kritisch(je) |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 8:12 pm
Onderwerp:
|
 |
|
Ik denk dat er weinig andere sponsors te zien zullen zijn. De landelijke borden staan aan de overzijde EN achter de goals dus er zal weinig anders in beeld komen. Of zijn daar nog nadere afspraken over gemaakt?
|
|
|
|
| andy |

Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 8:42 pm
Onderwerp:
|
 |
| AFC bestaat uit notoire dwarsliggers, die per definitie overal tegen zijn. |
Je haalt me de woorden uit de mond.
|
|
|
|
| Jacco |
Toto Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 8:49 pm
Onderwerp:
|
 |
Er klinkt wat frustratie door hierin.
Als je door een landelijke deal gedwongen bent om de lokale sponsoren teleur te stellen die je al jaren lang steunen, dan valt er best wat tegenin te brengen.
Tegen een topklasse valt ook wel wat in te brengen.
Is er ook een onzinnig iets waar AFC tegen is?
|
|
|
|
| Rene - še waan |

Site Admin
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 9:18 pm
Onderwerp:
|
 |
Nee hoor, geen frustratie, een constatering. AFC is ook razend "populair" bij diverse bestuurders in den lande, zo heb ik in de loop der tijd vernomen.
Ik vind het vrij onzinnig om dit te blokkeren, als de overgrote meerderheid van de clubs er kennelijk geen problemen mee heeft. Rondom het veld heb je 400 strekkende meter reclameborden. De meeste clubs hebben wel twee rijden, dus 800 meter reclameborden. Daarvan moet je dus 9% verplaatsen. Maak achter beide doelen of aan een lange zijde plek voor een extra rijtje borden en voila, daar is je 72 meter al.
Zoals gezegd: ook de "gewone" sponsors hebben er veel meer aan om 15 keer per jaar op de landelijke tv te komen, in plaats van dat de borden alleen worden gezien door die paar honderd mensen die de wedstrijden bezoeken.
|
|
|
|
| zwart/wit |
Hoofdklasse ultra
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
Geplaatst: vr aug 13, 2010 9:55 pm
Onderwerp:
|
 |
Nee hoor, geen frustratie, een constatering. AFC is ook razend "populair" bij diverse bestuurders in den lande, zo heb ik in de loop der tijd vernomen.
Ik vind het vrij onzinnig om dit te blokkeren, als de overgrote meerderheid van de clubs er kennelijk geen problemen mee heeft. Rondom het veld heb je 400 strekkende meter reclameborden. De meeste clubs hebben wel twee rijden, dus 800 meter reclameborden. Daarvan moet je dus 9% verplaatsen. Maak achter beide doelen of aan een lange zijde plek voor een extra rijtje borden en voila, daar is je 72 meter al.
Zoals gezegd: ook de "gewone" sponsors hebben er veel meer aan om 15 keer per jaar op de landelijke tv te komen, in plaats van dat de borden alleen worden gezien door die paar honderd mensen die de wedstrijden bezoeken. |
klopt waan, en als afc wat voor hun sponsoren wil doen dan kopen ze maar een rol boarding.
|
|
|
|
|
Options and Permissions
|
|